JURNAL BLOG

Rahsia dan tips menjadi Internet Marketer (IM)

Pakej Lengkap Vblog

Video Blog Menghasilkan USD



Video Blog Menghasilkan USD. Memang itulah yang dapat saya katakan. Saya memulakan percubaan dalan Vblog yang di jual oleh Alang .

Pada pemulaannya saya cuma mahukan bukti mendapat visitor 1000 sebulan dan saya berjaya mendapat 1500 traffic hanya dalam masa 3 hari selepas laman web saya dibina. Memang hebat.

Saya boleh buat banyak duit dengan kehadiran traffic yang banyak itu. Malangnya google adsense tidak menerima pemohonan dari video blog. Tetapi Ada yang lebih baik adsense... Apa tu???

Anda semua pernah dengar CpaLead.com?. Saya tunjukkan sedikit pendapatan saya dari CpaLead.com.


Anda bayangkan saya baru dalam CpaLead.com dan berjaya membuat pendapatan yang macam ni. Macam ni penuh la kocek saya setiap bulan. Bulan 9 sehaja saya sudah yang baru 4 hari saya sudah berjaya mendapat $130.83 . Bukan inikah yang dikatakan sebagai mesin Wang di internet?

Memang saya memberi 10 bintang kepada E-book Vblog Alang ini. Anda belum pernah merasa Duit Internet, cubalah beli E-book Vblog Alang dan anda akan tersenyum setiap bulan. Lupa Affiliate dan google adsense buat sementara mari kita semua membuat pendapatan dengan Vblog . Semuanya terbukti.

Sila lawat Vblog saya di NetFreeTV untuk mengetahui apa itu Vblog. Sampai jumpa lagi.

0 comments:

Post a Comment

Hosting Percuma Untuk Anda

Free Website Hosting

Jurnal Blog Post

Bookmark Page

Add to Google Reader or Homepage

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Add to My AOL

Followers