JURNAL BLOG

Rahsia dan tips menjadi Internet Marketer (IM)

Pakej Lengkap Vblog

Paid-To-Promote.Net Bukan Scam

Berjumpa lagi kita setelah lama saya menyepi dalam menulis. Disini hari ini saya ingin kongsikan satu Program yang ternyata ianya tidak scam. Saya telah 2 kali menerima bayaran dari Paid-To-Promote.Net .

Get paid To Promote at any Location



Caranya amat mudah. Adda hanya perlu membuat satu blog yang mempunyai traffic yang datangnya dari US, Canada dan Uk. Secara mudahnya blog yang mendapat trafic dari 3 negara tersebut adalah blog bertemakan music, film dan tv series. Promote blog anda di youtube, digg dan mcm2 lagi.


1]Daftar di Paid-To-Promote.Net

2] Masukkan iklan
Paid-To-Promote.Net di Blog anda.

3] Kemudian buatlah traffic sepuas-puasnya... hehehehe..

4] Jangan lupa promote link
Paid-To-Promote.Net anda pula.

Di entri yang lain saya akan kongsikan bagaimana teknik saya lakukan untuk mendapat 10USD seminggu dengan Paid-To-Promote.Net .

Untuk pengetahuan anda, Paid-To-Promote.Net membayar 2 kali sebulan dan tiada had maksimun yang perlu. Jadi jika anda mendapat 2usd atau hanya 0.50usd
Paid-To-Promote.Net akan tetap membayar ke dalam akaun paypal anda.

Selamat mencuba.


1 comments:

Anonymous said...

This is a new information for me. I had gathered some useful information from your post. Thanks for sharing.
domain name registration

Post a Comment

Hosting Percuma Untuk Anda

Free Website Hosting

Jurnal Blog Post

Bookmark Page

Add to Google Reader or Homepage

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Add to My AOL

Followers