JURNAL BLOG

Rahsia dan tips menjadi Internet Marketer (IM)

Pakej Lengkap Vblog

Take Money Paid-To-Promote.Net

Adakah anda sudah menjadi sebahagian dari ahli Paid-To-Promote.Net .

Jika anda sudah mendaftar.. anda sudah mula mengorak langkah mudah menjana USD dengan mudah. Dalam tajuk hari ini "Take Money Paid-To-Promote.Net" saya ingin mengajar anda bagaimana berkerja dengan Paid-To-Promote.Net dan mendapat income yang pasif setiap bulan.

Kita selak Syarat traffic yang diterima dalam program Paid-To-Promote.Net.
Apabila kita membaca maka kita tahu Paid-To-Promote.Net hanya menerima traffic dai US dan antara negara-negara eropah. Jadi adakah ini menjadikan anda masalah untuk membuat pendapatan dengan Paid-To-Promote.Net? Jangan cepat mengeluh.

Hari ini saya kongsikan tips yang berkesan dan telah membantu saya mendapat pendapatan dengan Paid-To-Promote.Net sebanyak 10usd seminggu.

Bagaimana kita mahu mendapat traffic dari us dan eropah sedangkan kita masih cetek ilmu dalam dunia internet. Blog bagaimanakah yang dapat membantu saya menghasilkan traffic yang berkesan.

Jangan anda semua risau...

Google dan Yahoo ada menyediakan tool yang berkesan untuk mencari article yang berkesan. Article yang akan membantu anda mendapat traffic mudah dari US dan eropah.

Anda boleh gunakan Google News



Sila lihat Kepada no. di anak panah yg disediakan. Kita pergi ke no. 1 terlebih dahulu.

No 1 = Diruang ini sila cari berita mengikut negara. Kerana ruang disebelah kanan akan memaparkan berita utama negara yg kita cari.

No 2 = Cari berita yang terbaru dan popular . Masukkan kedalam blog anda. Blog anda mestila berkisar tentang cerita atau berita. Untuk mencari tajuk yg popular anda boleh mencari di Google Trends.

No 3 = Anda juga boleh mencari di sini berita- berita popular.

Setelah anda siap article anda boleh la promote ke digg , stumbleupon dan group di facebook. Pastikan group difacebook anda mempunyai ramai ahli dari US.

Ok ..
saya akan kongsikan lebih tips di Entri yang akan datang bagaimana mendapat traffic dari Yahoo. Semoga anda berjaya.





0 comments:

Post a Comment

Hosting Percuma Untuk Anda

Free Website Hosting

Jurnal Blog Post

Bookmark Page

Add to Google Reader or Homepage

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Add to My AOL

Followers