JURNAL BLOG

Rahsia dan tips menjadi Internet Marketer (IM)

Pakej Lengkap Vblog

Affiliate Program Yang Sesuai

Jurnal Blog - Affiliate Program




Hari ini aku membuat carian Affiliate Program mana yang sesuai dengan niche dan keywords yang aku cari. Setelah diperhatikan komisen dan tahap kepercayaan orang ramai dengan produk dan Affiliate Program yang sesuai barulah aku merangka strategi yang bersesuaian dengan produk yang hendak aku promosikan.

Caranya mudah. Jika anda ingin promosikan sesuatu produk E-Book tempat Affiliate Program yang sesuai anda join adalah ClickBank, Cj or AffiliateBOT. Jika anda hendak promosikan barangan fizikal anda joinlah Google Affiliate, Ebay Partner or Amazon Partner.

Cari produk yang bersuaian dengan Niche dan keywords yang hendak anda promosikan dan pastikan anda tahu cara untuk promosikan. Jika tidak mahir dalam SEO ataupun dalam menarik traffik ke laman promosi anda maka saya syorkan anda pelajari kemahiran tersebut terlebih dahulu. Banyak lagi cara-cara promosi yang perlu anda tahu. Jika ingin berjaya dalam internet Marketer anda perlu tahu semua ini.

Sebagai seorang newbie dan anda tidak tahu tentang semua itu, tidak mengapa. Didalam post yang akan datang akan saya letakkan download link E-Book yang perlu anda baca untuk menjadi seorang Internet Marketer. Semua ini saya beri percuma sahaja. Anda cuma klik dan download.
Tunggu post saya yang akan datang dan saya sisipkan E-Book - E-Book penting yang newbie harus tahu.

Saya tidak mahu berceloteh panjang. Sudah semalaman saya tidak lena semasa membuat researh keyword dan niche. Saya undur diri untuk hari ini. Kita jumpa di post-post yang akan datang. Ikutilah jurnal saya ini. Sebagai seorang newbie Internet Marketer.

Jurnal Blog - Affiliate Program



Reblog this post [with Zemanta]

0 comments:

Post a Comment

Hosting Percuma Untuk Anda

Free Website Hosting

Jurnal Blog Post

Bookmark Page

Add to Google Reader or Homepage

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Add to My AOL

Followers