JURNAL BLOG

Rahsia dan tips menjadi Internet Marketer (IM)

Pakej Lengkap Vblog

I Was Sick - Demam

Today i'm not do some works.

Tanpa diduga hari ini aku demam. Jadi aku rasa perlu berehat sedikit. Aku cuma melakukan sedikit carian tentang keywords dan niche.

Aku banyak menghabiskan masa dalam memilih dan membuat kajian tentang niche dan keyword. Rupanya dalam aku tidak sedar aku telah mengambil banyak masa tentang dua perkara ini. Akhirnya aku mendapat satu niche yang baik. Niche tersebut mempunyai banyak sponsor dan kurang persaingan.

Aku tidak dapat berkongsi keywords dan Niche tersebut hari ini atau mungkin tidak dikongsi terus atas alasan tidak mahukan persaingan dalam jurnal ini. diharap anda semua memahaminya.

Esok aku akan memulakan tujaan aku dan aku kongsikan didalam jurnal ini.

P/s: dalam demam pun masih boleh menulis....

0 comments:

Post a Comment

Hosting Percuma Untuk Anda

Free Website Hosting

Jurnal Blog Post

Bookmark Page

Add to Google Reader or Homepage

Subscribe in NewsGator Online

Subscribe in Bloglines

Add to My AOL

Followers